یزدفردا "هيات وزيران در پنجاه و دومين جلسه استاني خود 180 مصوبـه بـراي شتاب بخشيدن به روند آباداني بيش از پيش استان يزد تصويب کرد .


به گزارش یزدفردا  احمدى‌نژاد: تحليل‌گران و سياستمداران بايد حرکت پرشور و تاريخي و حضور همه آحاد و اقشار مردم يزد را در استقبال از خادمان ملت و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب، بررسي کنند.


رئيس‌جمهور عظمت حضور و امواج گسترده انساني در اوج شادابي، نشاط و اميد و با فريادهاي بلند و چهره‌هاي خندان را نشانه هوشمندي و درايت مردم يزد برشمرد و تصريح کرد: فرهنگ اسلامي و انقلابي و صفات بارز مسلماني و ارزش‌هاي متعالي در عمق و دل و جان و زندگي مرم يزد موج مي‌زند.


دکتر محمود احمدي‌نژاد صبح امروز در جلسه ويژه هيأت دولت در دور دوم سفر استاني به يزد با بيان اينکه مردم يزد با حضوري تاريخي حرف دل و آرمان‌هاي خود را فرياد زدند و به گوش جهانيان رساندند، اظهار داشت: تحليل‌گران و سياستمداران بايد حرکت پرشور و تاريخي و حضور همه آحاد و اقشار مردم يزد را در استقبال از خادمان ملت و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب، بررسي کنند.


رئيس‌جمهور با تأکيد بر اينکه کسي قادر نيست حرکت مردم را در قالب کلمات و بيان ترسيم کند، گفت:در سي و يکمين سال انقلاب اسلامي اين همه دل مشتاق، پاي ارزش‌هاي متعالي ايستاده‌اند و اين در حالي است که قدرت‌هاي مادي، رو به افول و در آرزوي کمترين حمايت مردم هستند.


احمدي‌نژاد با قدرداني از همه اقشار مردم يزد بخصوص جوانان به عنوان صحنه گردان اصلي حماسه روز نخست سفر استاني تأکيد کرد: خادمان ملت بزرگواري مردم يزد را فراموش نخواهند کرد و مسئوليت و خدمت‌رساني را از ياد نخواهند برد.


رئيس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود يزد را از کانون‌هاي اصلي جوشش فرهنگ و تمدن ايران زمين دانست و گفت: مردم يزد همواره و در طول تاريخ آرماني،‌ انساني و انقلابي زندگي و با سخت‌کوشي، استقامت، قناعت و دورانديشي و همدلي کوير را به گلستان تبديل کرده‌اند.


احمدي‌نژاد با بيان اينکه خيل سرداران و مجاهدان و شهيدان بي‌ادعا از حيثيت بشريت دفاع کرده‌اند، اظهار داشت: در دوران انقلاب نيز شهيد آيت‌الله صدوقي و آيت‌الله خاتمي مردم را تربيت کردند
یزدفردا





  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا